torsdag 18 november 2010

24 timmars den 17 November




Jisses vilken resa skulle kunna berätta hur mycket som helst men lite saker vill man ju ha för sig själv. Igår var en jätte stressig dag, började med att jag hade mattelektion som slutatde kl 16.10 och våran buss till båten gick 17.15. De värsta av allt var att jag inte hade packat något alls där i mellan tiderna så jag kastade ner grejerna för att sedan typ springa till bussen vid willys. Sen så var anslutningsbussen sen och vi trodde vi hade missat den. ( Men det gjorde vi så klart inte ). När vi var på båten så var det första vi gjorde var att vi gick till taxfreen och handlade alkohol för hela slanten. Och då började alltså festen! Vi träffade jätte trevliga människor på båten och vi dansade hela natten jag och michaela.. Hon till 6 på morgonen och jag till 8 :) Nu när jag precis kommit hem så sitter jag helt slappt i soffan och ska gå och lägga mig för att sova tänkte jag. Vi hörs! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar