måndag 20 december 2010

Måndag


Träffade Bea idag och hunden Mammmmmoooos! (ASLAN EGENTLIGEN). Han var super söt o vi vart genast goda vänner. Vi käkade lite lunch sen satte vi oss mäta och belåtna i soffan och gotta lite chips o godis. Vi såg filmen Ps, I LOVE YOU ! Jag har aldrig sett hela den filmen förut men den var bra. Lite tårögd blir man ju när man varit med om nästan samma sak själv. Min pojkvän dock för 3 år sedan i Januari! Så många av hennes känslor har jag haft och vissa även kvar. Går inte en dag att jag inte tänker på honom. De som är så konstigt/lustigt eller hur man ska beskriva är att jag fortfarande har känslor för honom även fast han är död. Dom känslorna kommer aldrig att försvinna. Andreas , jag kommer alltid att älska dig! Saknar dig otroligt. KOM HEM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar