söndag 10 april 2011

Nu är jag på G igen

Med mig är de bra, livet har varit upp och ner som en tonårings kurver. Har hänt en massa saker så jag vet inte vart jag ska börja. Kan börja med att berätta att jag har ju som sagt inte bloggat på ett bra tag o de har sina anledningar att jag ville vara lite anonym med vad jag har gjort o så. Kan ju börja med att jag har varit sjuk hela veckan. Vissa undrar hur jag kan vara sjuk så ofta med jag har jätte lätt att få feber o förkylning pga av mina halsmandlar. Men nu är jag verkligen på bättringsvägen o ser fram emot en härlig vecka med jobb o dyligt. Kommer iaf börja blogga igen. Har liksom saknat de på något vis! :DBlogg dags igen !! WiiiBlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar