tisdag 1 mars 2011

Bästa måndagen på länge

Fredrik Andersson o Josefin Lundberg

Sååå glad att jag fick en inbjudan till denna vigsel ! Tack så mycket !


Måndagen började som ett helvete men att jag var tvungen att ringa runt med alla mina räkningar för att få dem betalade eftersom att posten har gått till min gammal lägenhet som ingen har nyckel till så får jag inte tag i mina post heller. Men sen efter några timmar ringade så lös min dag upp. verkligen min mami hämtade upp mig, vi åkte förbi Ragdolls o jag träffade Josefin och fin denna fina inbjudan till de mest fantastiska bröllop sen åkte vi till min gudmor marita och fikade i nån timme sen följde jag med mamma hem o mina systar och vi lagade god mat, vart kyckling med min favvosås o ris . Och såsen är gjord på örter ! Muma! Sen efter de så var jag bort bjuden och tog chansen att åka dit så klart och de var jätte trevligt på alla sätt o vis. Tack för en underbar måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar