lördag 28 maj 2011

27 Maj

Idag har jag haft mina serveringar på två begravningar som gick alldeles utmärkt bra måste jag säga för att blrja dagen med att försova sig i 45 mintuer . Jag har som sagt som in märkt inte bloggat på ett tag ( kännt att jag behövde lite privatliv när hela mitt iv vart helt upp oner vänta men nu Im Back!!! Imorgon är de som sagt fredrik o josefines Bröllop , de känns helt jävla otroligt roligt .. ser fram emot de huuuuur mycket som helst. Snälla fina jenny kom förbi mig och hjälpte mig med att locka mitt hår inför inmorgon så ska sova med skiten för att de ska bli så bra som möjligt då. Ja man har ju näst intill börjat jobba heltid som är otroligt skönt med en extra kassa ;) sen kommer jag nu flytta från salabacke på riktigt så är de någon som är sugen på att hyra så hör av dig till mig ? Nu ska ja få min skönhetssömn för att klara av att hinna allt imorgon !

Sov så gott !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar