söndag 6 mars 2011

Kalas fotograferingen


Ifredags var jag på fotografering inför att de ska publiceras i UNT tidningen om uppsalakrog liv. Jag fick välja vilken krog jag ville och jag valde kalas . Eftersom att jag går där typ varje helg om inte mer. Så vart även intervjuad om hur jag tycker stället är och hur dom behandlar folk så får se om de står som jag har sagt i tidningen eller om du lagt till något . Hahaha!
Stod o väntar en liten stud innan kl vart kvart i tolv då vi skulle mötas upp och de var en toppen tjej som var fotograf . Jätte trevlig o rolig! Jag trodde de bara skulle bli en bild men vart 100 bilder på olika platser innanför kalas och utanför. Var lite kul hur alla människor runt omkring strirrade på mig när man stod där och vart fotoad . aa men de var roligt! Mera foto kommer de bli för min del iallafall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar