söndag 6 mars 2011

Kalas

bea o jessica
bea o jag












Efter fototagningen så åkte jag för att jobba till kvällen och sen skynda jag mig hem för att göra mig iordning inför kvällensbravader. Min förfest var väldigt snabb 5 minuter en helvinare. Bea var så stressad ner på stan så vart ganska stressig för min del men fan vad kul vi hade . Jag älskar att FESTA MED BEATRICE LILJEBÄCK! Underbart kul och galenskaper man aldrig räknar med som att vi tex hamna på Akuten under natten vid 2 tiden för bea Skar upp hela sin arm men hon vet inte vad hon gjorde för hon kommer dock inte ihåg men underbart! :)
De här är Bea status när hon vaknar på morgonen:
Allt är som de ska. bandage på armen, blod i fejset, löshåret på en varm spisplatta, leget och busskortet under köksmattan, pyttipanna mitt i natten, En naken kock som serverar Billys pizza på morgonen, Livet är underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar