fredag 4 december 2009


Ännu ett avsnitt i går av mammas pojkar samt paradiset, final nästa torsdag i mammas pojkar då får vi se vem som vinner KÄRLEKEN!
På söndag i paradiset kommer yttligare en person igen som jag inte förstår varför. Det är väl meningen att man ska vinna och folk åker ut, inte att det ska komma fler hela tiden.? Catja är ett svin mot Peter tycker jag, hur kan man vara så falsk? Visst att Jackie låg med John och sen skicka iväg honom men hon lova iaf inte en massa och förtroende.

Idag ska jag åka skriskor med mina vänner, har inte åkt på hur många år som helst. Kommer väl gå åt pipsvängen. Haha Sen är det bara att jobba hela helgen.
En sak som jag inte riktigt vet hur jag ska ställa mig , det är att jag ska träffa min pappa som jag inte träffat på år och dagar. Vad vill han mig nu, jag har bett han fara och flyga rent ut sagt. Får väl se vad som händer med mig och min pappa .
Pojkvännen /ex : som sagt så kommer jag alltid att älska dig men de som blir tufft nu är att behöva dejta killar igen. Jag känner mig inte redo men jag måste! Jag hoppas att det blir bra igen efter allt skit som kommer i höst. Jag har aldrig känt mig så trygg och säker på min sak med dig. !
Helgens bravader får jag berätta sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar