onsdag 30 december 2009

Nyår!


imorgon är det dags för nyårsafton där jag bär mig av till gävle på middag med min tjejkompis o yttligare vidare till en fest där det blir skumpa och pang pang. Ska ej ha en svart klänning i år utan en champanjfärgad klänning med en blomma i håret. kommer bilder sen! nu sitter jag på jobbet och äter lite så slutar jag åtta och då ska jag sola sen ska michaela komma på middag vid nio tiden typ. sen yttligare åka hem till min mor och hämta grejer. vilken stresskväll! hehe vi ses! /Emma

3 kommentarer:

  1. Hårt nyår?? Dåligt med uppdateringar och nu har det faktiskt gått lite väl lång tid. Ajjabajja!

    SvaraRadera
  2. jag vet, har lite problem med internet osv. ! försöker så gott jag kan! ska försöka lova att det inte blir något mer AJJABAJJA! ;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha... Bra det! ;) Lycka till!

    SvaraRadera