torsdag 7 januari 2010

Innebandy


I måndags och igår var jag på storvretacupen och kolla på min lillasyter Elin som spelar i Flickor 99 . Dom var jätte duktiga! När jag sitter eller rättare sagt stod på läktaren så märker man att man har innebandy i blodet. Jag blir helt tokigt stod och skrek på tjejerna för att det skulle gå bättre och fick mycke tack och bock av tjejerna efteråt. dom vill att jag ska bli deras tränare och jag ska fundera på saken och se hur jag kan lösa detta. Har ju körkort i sommar så kan ju ta mig till träningar och matcher hur lätt som helst. som sagt får vi ses hur det blir med den saken, men jag hoppas att jag lyckas. Det är en sån otrolig sammanhållning i ett lag och känslan att lära någon annan nånting för livet är GULD vart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar