onsdag 27 januari 2010

paradise hotel börjar spåra ut!

jag har inte missat ett enda avsnitt, och vart ett troget fan av jackie bara för att jag vet att hon vinner hela skiten men sammtidigt tycker jag att cimon och catja är dom starkaste och därmed dom värdiga vinnarna.
Det som man blir ju trött på är att det kommer nya jockrar hela tiden och regler folk åker ut på.. visst det är skit kul men om man ska prata värdighet så blir det ju bara att man vinner på en tunntråd liksom.

Jag vill som sagt själv söka till nästa gång men samtidigt när det är sånt hattande fram och tillbaka och inget ärligt spel. vad är grejen med det hela då?

/ Emma

1 kommentar:

  1. förresten jag tar tillbaka att jag vet jag har bara hör från katrin zy... men om det stämmer får vi ju alla se snart! ;)

    SvaraRadera