måndag 13 december 2010

Fredagen vart bra!





Varit sjuk och dålig underveckan men fått jobbat ändå, så idag när de när vi ( moster,mamma,sara,jag) hade serverat klart på begravningen så åkte (sara,jag) vi ner på stan för att ut och äta middag på Terrassen, där vi gick vidare till bullit,oconners,pictures sen bestämde vi oss för att åka hem men den stora Frågan är om vi gjorde de???

haha nej utan när vi satt på bussen så kolla vi in på tilltugg och hoppa av första bästa hållplats. Där vi vart anklagde för att vara 16 år av ett par gammlingar . Vi började skratta ännu mera, fan sara är 25 år liksom .. hur tänkte dom där! bara för man skrattar och har kul får så är man inte mogen eller vaddå?!

aja promenerade till Tilltugg och var där till stängning där min gammla lärare i religion (johan) jobbar. Johan och sara hade en lång diskution om just religion då så klart. Vi vandrade vidare till Plock (mitt gamla jobb) för att slut föra de sista av drickandet.

En oplanerad kväll som egentligen skulle blivit sova av eftersom jag var så trött o dålig men de vart bra ändå och jobba på morgonen dagen efter. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar