tisdag 14 december 2010

Hmmm......

Alla undran om hur killar fungerar kommer man någonsin att fatta hur dom tänker..

Tex:
En kille som vill bjuda mig på en middagsdejt men han försa sig om att han ville ligga, då får han gärna hitta någon annan.

Sen har vi då den "Kaxigakillen" berömda sortens kille som antar att man är hans och att han kan göra precis hur han vill när han vill.. Han skickar sms som om jag vore en slampa. Knulla ?? kan bara dimpa ner i inkorgen hur som helst och nästa sekund blir man anklagade för att man flörtar med han kompis osv.

De finns en till sort som jag inte fattar mig på rikigt och de är om man har pratat med någon på internet om att gå på en dejt så ser man personen i fråga på krogen och står och grov hånglar med en tjej så fort man ser åt de hållat .. fatta inte varför jag ens kolla men tyckte antagligen att de var för patetiskt. aja dom vart i allafall tillsammans så är glad för deras skull! Men varför om man redan träffar en tjej varför har man då dejting sidor och sånt skit om man "kanske" har ett förhållande. hmmmm vill veta mera hur såna killar tänker.

Är ju väldigt lustigt hur många olika killar fungerar och hur dom resonerar och tänker.. Finns säker ett antal olika sorters till som man kommer möta på under alla dessa år som man har framför sig. Jag kommer nog aldrig slutas förvånas!

2 kommentarer:

  1. ibland undrar man vart värden är på väg. killar är sjuka i huvudet

    /Andreas

    SvaraRadera
  2. nej , inte sjuka i huvudet men tjejer o killar pratar helt enkelt olika språk bara .

    SvaraRadera