söndag 13 februari 2011

Dagens utflykt , Isskulturer




Här byggde dom skulpturer av is.
Hela dagen i dag har jag varit ute i friska luften och de är verkligen såå skönt! :) Vi har varit o kollat på alla möjligt konstverk är inte så speciellt fasinerad men de var kul ändå . Sen var de skrisko uppvisning på svandammen. De är så skönt att vara nyttig och veta att man är påväg ner mot rätt riktning men faaaaaan så äckliga shakarna är eller de är en tjock vidrig konsistens.. Men jag kanske vänjer mig ju mer dagarna går .
Dock blir min tandvärk inte bättre så ska till tandläkaren imorgon så dom får ta bort den sista biten av tanden dom har missat, Hur kan man missa de ?? Men hoppas att de går mot rättrikting imorgon att feberna o alla värk försvinner.
Tänkte kolla på wallander i kväll för mig själv och de ska bli så skönt att bara få vara för sig själv :) Nu ska jag hoppa in i duschen o sen som sagt film o sova. Har en lång dag imorgon, Skolan till halv fem och sen tvättid 17-21 . Såå kuuul! YES!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar