tisdag 15 februari 2011

Tisdag


Dagen började med att jag vaknade tillsammans med bea o adde som sov hos mig och tog hand om mig när jag var dålig, fick mig på bra humör helt enkelt. Jag fick en tid hos tandläkaren kl 14 o då har jag fått en infektion i munnen och hade kvar en tandbit i mina utdragningar som jag har gjort. min tandläkare sa att min mun är som en missahandlad mun och hon förtod att jag hade fruktansvärt ont.så hon gjorde rent o sköljde ur o fick även bedöning för att jag inte skulle behöva känna någon smärta på ett tag, så de var gulligt men de börjar försvinna igen tyvär !
Sen åkte jag till min skolan och FICK se dom är otroligt fina bilderna på mig o jacob uppsatta i skolan.. Vart lite chockad!!
Iaf beasås kom över med svanprinsessan som vi kolla på en sjukt bra barnfilm som både jag o bea älskar. så hade en mysigkväll trots allt att jag är som en zombie. Men nu tänkte jag gå o duscha o sen sova och få se om jag får någon sömn denna natt. Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar