torsdag 16 juni 2011

Framfickan

gårdagen var helt galet bra, jobbade till 17 och min underbara moster hämta upp mig så åkte vi till gränby så köpte jag två västar ( en svart som är på bilden och en i jeans ) .De bästa jag handlade var sminka för 800 kr :P men såå skönt att ha nytt såå då njuter man verkligen ! Kvällen börja otroligt bra men slutade katastrof. Vi var hemma hos bea och förkröka lite sen åkte vi till Framfickan och satt och myste och hade ett otroligt trevligt samtalsämne . Kära viktor kom förbi och bea vart tvungen att gå för hon fick magkramper men på de som Elin och Hanna förbi och gjorde kvällen ännu mer underhållande med några boys:) vidare mot terrassen och mötte Eric och Nicco o Johan där jag äntligen kunde köpa min älskade ölkorv som jag bara måste ha . Vi var där till stänging och drog ner till Bullit och sen vart kvällen helt katastrof . Har nog inte varit så ledsen på hur länge som helst , jag somande ledsen o vaknade lika så ! men nog med de , ut över de så var de en var dom roligaste o mest spontana kvällar på länge . :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar