söndag 12 juni 2011

lördag

sötnosarna
moster



gullisar


Igår hämtade Elliot , olivia o Anton sen självklart min kära moster också , jag satt inne från 09.00 till 15.00 på intensivkurs teori var ASSS jobbigt om man får säga de själv. hade fan ingen lyft i lokalen . Men vart så glad när moster kom och vi åkte o bada i Hammarskog . Årets första dopp , var kallt dock men funka att stå på bryggan o kolla på barnen . Sen var de middag hemma hos Min kusin Linda , sen satt jag och kolla på en film med Elliot ( Marry me ) den var bra faktiskt . När jag kom hem var jag helt slut men ändå rastlös fick några alternativ att åka o festa i årsta eller åka på svensexa nere på stan men kunde inte bestämma mig så somna o jaaa om jag sova länge till 13.30 helt sjukt var trött jag måste varit . Jag som skulle åkt till stockholm men de hann jag inte , eller har kanske inte så stor ork förutom att ta en långpromenad o gå ner mera kilon :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar