söndag 19 juni 2011

Sommarstuga

Anna Dennis Oscar

Jenny Elin


viktoria - en skööön tjej verkligen.



Timmy



Fredagen var jag och servera under förmiddagen sen åktejag med min mamma till Gränby Centrum och handlade en födesedagspresent till min syster som fyller år på onsdag  . Under tiden på gränby ringer johan ch säger att han ska hämta upp mig strax , då var det bara att skynda sig hem igen för att packa lite inför att åka hem till Johans brors sommarstuga för att festa en heldel . Det var otroligt roligt men synd att jag var så jävla trött för att ha festat typ varannan dag hela veckan. Gick och la mig vid två tiden tror jag sen sova jag till nio då jag åkte hem på en gång för behövde sova en stund hemma innan jobbet.

Timmy - Det roligaste är att Timmy säger till mig i fredags när de var "första gången" vid träffades ,
Han ba ; Jag känner igen dig som faaaan!

Jasså ?? från vad då? tyckte jag .

Timmy - Gick inte vi på samma dagis ihop ? i årsta på kamomilgatan  och avdelningen HUMLAN!

HAHAHAHAHAHA helt jävla sjukt att han kommer ihåg mig sedan dagis ! Jag tror jag dog .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar