torsdag 26 november 2009

Lite ledsen och ett .....


Denna vecka har varit en av det jobbigaste veckorna på lång tid. Jag och min kille har ganska stora problem och leder kanske till seperation efter 2,5 års tid.
Sen i söndags till onsdags har jag verkligen bara legat i sängen och varit helt död av tårar. De värsta är att vi verkligen tycker så mycket om varandra och betyder så mycket för varandra och tvingas separera för att han inte är sig lik. Han har förvandlats till ett MONSTER i mina ögon. De gör mig så ledsen att se den människan man älskar trycka ner sig och blir en helt annan personlighet. Mitt hopp jag går på är att om jag lämnar honom att han inser att han saknar mig för mycket och börjar ta tag i sig själv och blir normal igen. Vi ska iallafall prata imorgon efter jobbet. får se hur det blir!

Igår ringde en gammal vän Camilla och fråga om hon ville att jag skulle gå till gränby med henne och invenstera många fina grejer tex skorna på bilden. Betala även hyran så det är av klart! Vi var där i 3,5 timme och handla fina grejer hem till köket också från Indiska. En super dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar