torsdag 26 november 2009

Skvaller!


Ja som sagt sa jag att det skulle hända något på jobbet i helgen, och det gjorde det sannerligen! I fredagskväll där var det ett par trevliga damer i snyggt klippt och blont hår. Riktigt fräscha damer! varav att jag gick ut och skulle plocka in lite glas från utsidan. Där stod Blondinerna och prata och börja predika som vilka SVIN killar är. Samtalet började egentligen när en gammal gubben på ca 60 år kom fram och stötte på mig. (Då jag ville bara gå och spy)!Iallafall så när vi hade fört våran konversation så gick jag in och fortsatte arbeta. Man springer mycket fram och tillbaka bland människorna. Efter en cirka timme möter jag den blonda damen som hade nyligen vart på damernas och jag stod med massor med drinkglas i handen därmed log jag mot henne för hon var jätte trevlig! MEN DÅ HÄNDE DET: hon KYSSTE mig på munnen! och då menar jag verkligen att det var en kyss. Jag var jätte chokad och fortsatte gå till baren. Sjuk grej va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar