torsdag 12 november 2009

orkar eller inte orka!

Bara 4h timmar kvar tills mitt spinning börjar! Kontisgt nog längtar jag efter att vara helt slut och svettig så man kan ta en skön dusch och själen mår så bra. Tack Fredrik! tänker mycket på det han skrev till mig. Min första tanke är att egentligen har man ju inget att förlora att försöka? De ligger till så att jag har haft ett förhållande med en i 2,5 år tid men det finns saker och ting som gör allt så svårt inte för ålders skillanden utan handlar om den andres själ och välmående som påverkar mig eftersom det människan trycker ner sig själv. Och eftersom jag tycker om den så blir jag lidande på nått vis. Jag vet inte själv om jag orkar med ett förhållande längre men samtidigt ser jag han som min och kommer alltid att vara i en lång tid. Kan liksom inte släppa taget än utan lever på att hoppet finns och kommer att må bra igen, men hur lång tid kan det ta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar