söndag 23 januari 2011

En utekväll med familjen

Sara o Ali

Ali, PJ (inte fam), jag
Igår jobbade jag hela dagen, och sen hämtade sara o ali upp mig på storatorget där vi åkte på släktmiddag. De var mamma pappa moster morbror hans fru o grejer. Vi fick jätte god mat , kebabkött kallas de för. är som en köttbit as gott! Älskar iranskmat och riset är guddomligt. Efter maten följde Ali med mig hem för jag skulle göra mig mindre ful för att åka till jenny o claes. Fast först så skulle jag hämta mina pengar som min kära mor hade på stan. OCH då ville sara o Ali ta ett glas med lite vänner och att jag skulle med så tänkte göra de en snabbis innan jag skulle till nästa hållplats som inte vart av, tiden rann helt och hållet iväg och sen var jag inne i dimman. PJ bjöd på ALLT super duper gullig! Tack PJ! :) jag hade sovit 3 timmar natten innan oh var relativt städad ändå annars brukar de gå åt andra hållet. Kom hem imorse vid 5-5.30 nånting och sovit till nu . Har tvättid ikväll så tänkte mysa med film och hoppas att jenny kommer över ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar