onsdag 19 januari 2011

Suck, vad skönt att äntligen vara frisk igen

Hmm, har legat med feber sen i söndags som ett koli i sängen. Inte hänt något alls konstigt nog dom här dagarna.
Däremot har jag varit med om en situation jag aldrig upplevt förut. Jag kan inte berätta så¨speciellt ingående med de är helt sjuk.. Kan ni tänka er att ni har förlorat någon i erat liv och så ser ni den personen i en annan person som är sjukt läskigt. Dom är lika på utsidan och jätte mycket på insidan. Jag blir galen för de är en helt underbar känsla utom att de är ett STORT jävla drama i de hela! Jag vill berätta hur mycket som helst men jag vet inte om denna person skulle läsa detta eller inte så berättar i framtiden ist :) En annan grej är att jag har upptäckt att en person som jag trodde var en potentiells pojkvän men jag hade fel som vanligt . Jag är som sagt ute efter en man , en som har en egen vilja och stor för de han gör. Jag vill att han ska vara pojkaktig fast med glimten i ögat. En som vet när de är dags att ta ett steg tillbaka och möljigtvis ha en mogen sida. Som sagt så står jag i valet och kvalet i detta men vi får se !

Idag skulle jag åka och köpa en ny tv med min älskade vän davod men han vart tyvärr sjukt och fick feber under natten stackaren. Så nu inväntar jag min mamma att hon ska hämta mig om ca 40 minuter så ska jag träffa mina systrar för att lämna en födelsedagspresent till Virran. Min mamma ska även bjuda på fiskbullar med hummersås och potatis. de älskar jag alltså potatis o såsen o mycket salt:)

Juste har bokat frisör till den 31 januari för att färga håret ljusbrunt och ska förberedda inför att sätta in lite löshår. Så jag kanske får mitt efter längtade hollywood hår. Stort och fylligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar