måndag 3 januari 2011

Sista dagen i gamla lägenheten


Nyårsdagen spenderade jag med Adele och Emma kom över och väckte mig vid tre tiden på eftermiddagen. Sjukt länge jag sov ! Vi köpte så klart pizza, vad vore bakisdag utan pizza? Jag var tvungen att gå vi 18 tiden då jag och sara skulle gå hem till Li (Söt som socker) på middag . Hon bjöd på lufttorkad oxfilé och lufttorkad skinka med pasta med smällt ädelost på och härlig sallad. Mycket gott var de och en fin lägenhet har hon nu när hon köpt en :) Jag och sara var väl kvar till 23.30 nånting då vi gick till mcdonalds och beställde mat och jag glass . När vi satt i soffan så kolla vi på (the messegers II) och jag sov kvar och inväntade flyttdagen som kom morgonen där på. Ett hel körig dag när de kom till flyttdagen och idag har jag packat upp mycket av mina kläder men de är långt ifrån. och städat badrummet. Bea hjälpte till med kläderna och bjöd på lunch gullig som hon är ( köttfärssås o pasta ) , sen dök michalea och simon och mitt gudbarn Emila upp i mitt stökiga hem men de tog dom ändå.
Fanny och jag gick till Aspentos på kvällskvisten och tog en öl med skagentoast! Nu sitter jag och kollar på Victoria secret show.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar