lördag 8 januari 2011

Awsome



jag jobbade ju igår till kl 22 så sen möte andreas (jobbar kompis) upp mig på jobbet och vi bestämde att vi skulle ut och ta nån öl. Vi gick till Fame där adde fixade gratis inträde o garderoben så de var jätte gulligt. När vi beställde en öl så tänkte vi , biljard vore ju kul eller? De var as kul !!! Jag träffade även Johan ute så han hängde med på ett hörn och körde järnet. Och helt plötsligt när vi spelar kommer underbara sara o hennes killkompis dit för att hänga med mig. Sara och jag dansa galet hela kvällen även med vakterna;) Sen vart de även efterfest med vakterna ! jag tror vi var hemma runt 6 tiden ;p nu håller jag på och laddar inför kvällens bravader med fina bea! När jag sminkat mig klart så jag jag hem o föra hos bea och äta förrätt och annan godmat . MUMS!!!! Häng med ikväll gått folk.--------------SALUHALLEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar