söndag 16 januari 2011

Chilli / Ikea DAG!

Hittade bästa koppen för en riktigt kaffe drickare!

Igår vaknade jag av att min moster o mami stod och kastade snöbollar på mitt fönster. Jag gjorde mig i ordning och sen hjälpte vi mormor att handla mat o hon bjöd även på fika hemma.
Jag och min moster är shopping galningar. Min mamma säger att vi har ett beroende av de men de är vi inte. Vi älskar bara att HANDLA =) hihi. vi föreslog att åka en runda till chilli o ikea som vi älskar!
Jag glömde min plånbok hos michaela i fredagskväll och kom på de när tåget hade börjat rulla, de är ju inte direkt att man kan hoppa av tyvärr. Som tur var , var en gammal arbetskompis på tåget som betalade min tågresa. De gjorde min kväll verkligen, sån snäll människa som erbjöds sig. De gillar jag! Iaf så möte kah upp michaela o simon o sötnosen emilia för att få tillbaka alla mina kort o grejer . Är så skönt att ha busskortet tillbaka man känner sig så otroligt låst utan de.
Min lördagkväll bestog av att jag åkte hem till Fredrik o josé för att vara barnvakt åt sötnosarna Elliot o Sindy. Funkade hur bra som helst o Elliot är så fin när inte mamma är i närheten. Lustigt hur barn blir annorlunda när föräldrarna inte är hemma längre.
Vi kollade på Uptown girls o my boyfriends girlfriend. Fast brött mitt lötfe lite , Åt några chips o lite cola men men nu är de vara att träna bort de !
Nu ska sara o jag ner på stan o äta lite sen ska vi jobba ! WORKNING WORKNING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar