söndag 9 januari 2011

Saluhallen vart lyckad

Igår dagen var väldigt lyckad med bea, vi förfestade med vin/öl/sprit, T-sprit haha allt man kan tänka sig;) eller inte riktigt så mycket men ändå. De var en massa människor där som jag känner och jag träffade underbara Anna som var tusen år sedan vi sågs sist. Nu är jag helt slut o tjock efter denna vecka av snabbmat o 3 dagars festande. Så nu ska emma hoppa upp och vakna med träningen o träna bort lite fett:) Idag vaknade jag hos bea och var där till 13 tiden då jag gick hem och duschade, då jag och Adde åkte till IKEA för att kollat på ALLT! älskar ikea. Sen möte Filip upp oss vid en pizza restaurang i Stenhagen för att äta , maten såg jätte god ut men kunde verkligen inte trycka i mig mera snabb mat när man redan mår dåligt över vikten. Så jag prata skiten ur dom istället! som jag gör med alla;) hahaha Nu ska jag gå till ica och köpa nånting och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar