tisdag 11 januari 2011

SKOLADAGENS START BÖRJA BRA

Hitta dessa solglasögon jag vill ha av Prada.
Ser JÄVLIGT smart ut

Annis :) ha så glad att träffa dig igen
Har varit en grym dag tycker jag och än är kvällen inte över, inväntar lite besök nämligen! Får se om de blir som jag har tänkte mig.
Träffade Anna idag som har bott i Norge typ as länge, men är hemma 1 vecka och åker till chile i 4 månader på fredag. Jag som saknar anna så mycket, nu får jag längta efter henne igen. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Vi satt och prata i flera timmar och jag som är nyttig nu köpte inget onyttigt till kaffet. Är så stolt över mig själv!! Peppar mig själv varje dag för att få den perfekta platta magen till sommaren. OM jag inte får de är jag värdelös.
Och Anna tack för att jag fick Addes inspelning ( Och för er som inte vet som är han en mycket speciell människa för mig) ÄLSKAR VERKLIGEN HONOM O KOMMER ALLTID ATT GÖRA DE PÅ ETT ELLER ANNAT SETT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar