tisdag 9 februari 2010


Ännu en hård helgen får jag väl ta och säga, I fredags jobbade jag på dagen och han inte mer en åka från jobbet till tåget till gävle. Där jag,anna, filippa, sara, emma, adele, olivia skulle äta god mat med en j-vla fest efter åt! vi träffa sjuk trevliga människor och hade super kul faktiskt. Vart en rejäl fylla kan man säga!
Dagen efter åkte alla utom filippa till uppsala igen med 10.30 tåget för nästa gick 14.30 och det vart för sent. Vi landa i uppsala vid 13 tiden då jag gick direkt till mcdonalds och köpte bakis mat, var hur gott som helst. Jag var hemma i tre timmar innan jag skulle iväg på 25 års fest som min fina vän sara fyllde. Varav två timmar sov jag som en stock, helt utmattad! Kalas firandet var hemma hos saras föräldrar som lagade så god iransk mat och det bjöds vin på det . Vart alltså en återställare kan man säga. Vi var bjuda på fest men det orkade ingen av oss, gick hem till sara och jonas och glodde på en rulle sen drog jag hem och sov.
Isöndags var en helt skön soft dag där jag jobba på dagen och köpte med mig Kyckling, cream fresch - chilli o paprika, röd paprika, (shykini)en gruka, röd lök. där jag gjorde det till en röra som jag servera med ris och sallad. MYCKET GOTT!
Till maten såg vi AVATAR som jag vart helt kär i, vill också leva i den världen. Våran värld är så grå jämfört med deras. Jag vet att det är på låsas men ändå.
Nu sitter jag och väntar på att min mamma ska komma sen ska vi åka hem till mig och laga mat. :) / EMMA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar