onsdag 24 februari 2010

festens mitt punkt!





Vilket jävla röj får man säga, det vart fest i lördags och jag kommer dock inte ihåg ett skit ! hel skumt , kommer ihåg fram till 22.30 sen är det helt svart! som tur var , vart tommy lika dan så behöver absolut inte skämmas. Här är bilder sen i måndags när det vart helt random fest. Jag , fanny ,clara, tommy och rille pille. Tiden bara rann iväg när vi kolla på klockan var hon 6 på morgonen. Det vart en soft dag igår, vi skulle festat vidare och ut och käka men folk vart sjuka så fanny och jag bestämde oss för att gå på bio och se valentines day men när vi stod vi busshållplatsen så kolla vi på varandra och sa vi åker hem ist och kör en hemma kväll och hyrde Wallander - dödsängel. Det är en film jag rekomenderar! På fredags ska jag jobba första gång på kanske mitt nya jobb!

/ Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar