måndag 15 februari 2010

himmelsk helg


Vilken galen helg jag har haft, sjukt kul och underhållade! I fredags diskobowlade några tjejer och killar. Jag lyckas alltid med något pinsamt, spelar ingen roll vart jag är och gör. Jag råkade kasta "BOLLEN" när det dom här "PINNARNA" inte var nere på planen och hela systemet sluta funka. ! Efter en timmes bowling drog jag och alla andra på efterfest hos karl banan. Där det bestod av musik, killar , och en massvis med alkohol. Vi slutade dock aldrig festa så klockan gick och gick tills slut var hon tio på lördag morgon. Då kan man lika gärna vara vaken, var så sjukt över trött men var så pigg. Min mamma hämta mig vid tre tiden och åkte hem till mig för jag skulle hjälpa henne fixa håret och sminket. Hann inte mer en dusha när jag var färdig med mamma så hämtar tommy och davod upp mig och vi ska festa vidare. Min vän michaela kom över och sen åkte hon och jag hem tillsammans. Alla hjärtans dag var ju igår då jag åkte till min pappa och fira min lilla syster som fyller år idag egentligen. Vart bjuden på mat som smakde som himmelriket. När jag kom in till uppsala igen så tog jag bussen hem till tommy där alla killarna var igen och började genast gå på vin dunken som fan. NU jävlar får det vara nog drick 4/7 dagar är inte okej!!!! ALKIS VARNING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar