torsdag 4 februari 2010

MYSSSPYSSS





Hmmm, ja ibland är problem väldigt känsligt. Jag kan tala om att jag har varit med om en helt sinnessjuk grej med en kille. ! Jag ska berätta de i framtiden men inte som läget är nu.
Idag har jag iallafall fika med Filippa och Sara på waynes coffe, jag åt för en gång skull en toast med sallad ist för en fika bit som man alltid ångrar i efterhand, men aldrig för stunden! Direkt efter jag vart på stan åkte jag hem till mina kära vänner, Kusin Jonas och min söta vän Sara.
Imorgon ska jag bege med till Gävle och festa lite med god middag med några vänner, alltså dra i partysnöret. Sen på lördag ska jah bege mig hemåt och möta min mamma och sminka hemma för hon ska på en fest och vill få ett ansikte! ;) Sen ska jag fira Sara för hon fyller 25 år imorgon men blir lite middag och så vidare med hennes familj och vänner på lördagen. Vi får ses om den här helgen blir lika grym som förra men nästan svårt att slå tror jag. Älskar spontana kvällar, i fredags så mötes jag, Sara och fanny på Terassen och käka oxfilé med kantarellsås och klytfpotatis med vin till maten förstås. Det roliga var att bartender där var verkligen flörtig med mig och var helt enkelt för "PÅ". Tex; att i fannys och saras glas hällde han så mycket som man ska hälla i ett vinglas men inte i mitt när vart det betydligt mer. Lika så i drinkarna jag beställde. Gör ju inget för min del men det blir för uppenbart vad han försöker göra! haha. Sen drog vi till Oaisa, vidare till firman där det vart slut stationen. Sen var det bara efterfesten kvar som kanke inte vart så lyckat men ändå. Lägger upp lite bilder sen i fredags, dom vart lite sundiga men det hör väl till eller? ;)
Ha en trevligt helg alla söta! / Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar