fredag 25 februari 2011

Akademiskasjukhuset

Bakfull o jävlig efter en galen ikväll
moster väldigt glad , kanske lite för glad eller ?;)

Mami


Sjuka mormor
Vi ( min mamma, moster o jag) var och hälsade på min sjuka mormor som fick åka akut till sjukhuset för hon ligger i KOL och de är en dödlig sjukdom som gör att man har svårt att andas och i slut ändan så har ´man så dåligt syre så man kvävs igäl. Min mormor har levt med detta i nio år och hon fick de pga rökning så om ni inte vill hamna som henne i slutet av erat liv eller kanske till och med i mitten så tänk efter om de verkligen är värt att röka och sen kvävas till döds och ingen kan hjälpa dig utan får kolla på tills man dör. Min mormor är de exemplet på att jag inte röker och kommer inte göra de heller.
Men som sagt alla gör som man vill , men de är så onödigt när man kan förhindra de och inte behöva leva så här .
Vi var där i några timmar sen så åkte jag hem och lagde fiskpinnar o mos till mig själv helt otroligt att jag lagar mat åt mig själv, brukar aldrig göra det! :P Sen somnade jag vill 18 tiden och sov till nu 10 tiden :P lite länge men va fan var ju magsjuk i går . Nu är de dags att göra sig i ordning !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar