torsdag 24 februari 2011

fylle onsdag


försökte knäppa en bra bild på strippan en gick inte







usch vad jag ångrar gårdagen på några sätt i allafall, inte att jag pratade med dig för jag fick se din riiktiga sida att du är känslokall men visst jag klarar mig utan en förklaring på varför du slutade höra av dig, de gör inget ! du är inte värd vatten i mina ögon. om man får uttrycka sig så . jag har ändå försökt förklarat mig av vad du hört om mig men va o ligga dig tillags med de blir ju som sagt lite svårt när personen i fråga ALLTID har ursäker för saker o ting. jag har ledsnat på att ens försöka vara vän med dig! nee nu ska jag inte sitta här o ödsla mig energi på inget . hur som helst såå var det sjukt kul igår ändå trotts bravaderna . men mår sjukt dåligt i dag.. har spytt flera ggr! tror jag är magsjuk eller nått konstigt. Nu ska jag åka förbi Mcdonalds o äta lite kalorier tänkte jag unna mig . Och sen ska jag åka förbi min mormor som är inlagd på sjukhuset o hälsa på henne o kolla så allt är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar