onsdag 23 februari 2011

Bakning o ansiktsmaskerna

Här har jag min ansiktsmask på mig stelt som in åt helvete. Ett moster! haha

Ali

Dags för cheescake
Igår dagen var topp 10 verkligen, vi hade myskläder hela dagen och bakade cheescake som tog några timmar . och när de var färdigt så tog vi oss till gränby centrum för att alla ville att vi skulle välja en parfym åt honom. DE GJORDE JAG! mums va gott:) Sen bar vi oss hem till sara o jonas och göra ansiktsmasker och köttfärssås o pasta till middag. så myyssigt!
Idagens göra är väl att inte gör ett skit fören ikväll så ska jag på ett möte om min framtida karriär såå kul och sen blir de utgång på standens tråkiga ställen ,känns de som ibland! :P men men skit i ställena och umgås med vännerna de gör kvällen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar