lördag 26 februari 2011

Fredagen

sjukt , vad gör jag med ansiktet. va de så tråkigt??


Igårdagen var helt galen, stressade som en idiot med sara hela dagen för attt få allting klart innan kvällen så sara kunde hjälpa mig med håret . Dock missade jag en otroligt roligfest igår med en massa snygga militärer som jag förstås har träffat förut men de kommer en till gång .
Jag och bea åkte ner till stan och förkröka lite med några killar och sen gick vi tillsammans till berömda kalas. Där var ju nemo o jocke som jag träffa ! Jocke var ju skit snygg verkligen men har dom något innan för pannbenet, de vete fan. HAHA! Sen åkte jag hem till Jonas o sara där de yttligare var killar där . Köpte med mig till mcdonalds mat också . sjukt gott med fyllekäk faktiskt! Ne nu ska jag göra mig i ordning för ska åka på min första HOCKEY match någonsin . Djurgården mot nånting ;P Åker dit för killarnas skull ! ;) hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar