måndag 14 februari 2011

Min eviga kärlek, Glad alla hjärtansdag!






Andreas älskling johansson , du skulle bara veta hur mycket jag saknar dig ! Jag sitter med tårarna i ögonen när jag säger de här jag älskar dig. Jag har försökt träffat killar men de går inte jag kan inte släppa in dom för att jag har hoppet kvar på att de blir du och jag igen, Jag ser framför mig att de är du och jag och en massa fina barn och ett stort härligt hus och få dela allt detta med dig . Hur ska jag kunna gå vidare och träffa någon när jag inte kan släppa dig. Jag vill ha dig tillbaka min käraste. Jag vet att vi kommer ses igen i himlen och där kommer allt som skulle blivit vårat vara där istället. Min stora mardröm är att jag ska dö gammal o att du kommer förbi ung och jag kommer vara gammal när vi ses . Jag skulle ge vad som helst för att få se och krama o dig i en minut i livet igen. Jag saknar dig så hjärtat. Du kommer alltid förbli min , de vi hade kommer få att uppleva.
GLAD ALLA HJÄRTANSDAG ÄLSKLINGEN!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas för din skull och önskar dig all lycka. man skal inte behöva uppleva det du har upplevt

    Maurius

    SvaraRadera