söndag 20 februari 2011

Toppen Fredag

ser ut som mongo o mongo med blixten
Sisi
Jenny o Elin


Sisi



jag med systrarnas brillor
En toppen fredag , kunde ursäkta uttrycket men kunde fan inte bli bättre. Jag var o jobba först och sen så efter jobbet så åkte jag , virran, Elin o Jenny på bio . Vi såg TRASSEL 3D och jag kan säga att den var den bästa disney filmen på länge. Den ligger lika som klassikerna , den var jätte rolig, sårlig, den hade helt enkelt allt. Efter en nöjd bio stund och att flickorna fick se 3D för första gången så var de tacos som gäller . Vi lagade ihop maten och sen satt du och åt hur mycket som helst . Lustigt att man kan vara hungrig efter bio med popcorn och chips o allt. Men gott var de , vi kollade på spiderwick som vi hyrde ! de var helt ok , lite annorlunda men ok! De gjorde min dag ska jag säga.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar